پست صفرپست صفر

 
سلام
 
وبسایت pluralsight یکی از بهترین مراجع سازنده دوره های آموزشی در حوزه برنامه نویسی و نرم افزار هستش. اگه یه سر به دوره های آموزش جاوا در این سایت بندازین متوجه میشین که این سایت دوره های آموزشی جاوا رو از مقدماتی داره تا مباحث پیشرفته.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
پس تصمیم گرفتم تا زیرنویس های فارسی این دوره ها رو تهیه کنم و اونا رو رایگان در اختیارتون بزارم.
 
 
در ضمن فایل تورنت دانود دوره با زیرنویس انگلیسی رو از لینک زیر میتونین دانلود کنین:
 
دانلود تمام دوره  از طریق تورنت( اگر نمیدونین که تورنت چیه و چجوری باید ازش استفاده کرد اینجا رو بخونین).
 
 
این برداشت رو کردم که شاید بعضی از مطالبی که در ویدیو ها گفته میشه براتون نامفهموم باشه، بخاطر همین سعی میکنم توی هر پست یه سری منابع و سایتای دیگه رو هم بهتون معرفی کنم تا اونارو هم بخونین.
 
 
اولین باره که همچین کاری رو میکنم و هیچ تجربه ای نداشتم قبلا، بخاطر همین اگه زیرنویس ها کیفیت خوبی در ترجمه نداره حتما بهم بگین تا از نظراتتون بهره ببرم.
 
 
اینم از ویدیوی این قسمت: